תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

טיפול טבעי בהפרעות קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

טיפול טבעי בבעיות קשב וריכוז

שיטת הטיפול המוכרת והפופולארית ביותר כיום לטיפול בהפרעות קשב וריכוז היא שימוש בתרופות, ובייחוד בתרופת הריטלין. אך כיום, קיימת מגמה לפיה הורים מעוניינים להימנע ממתן התרופה הזו לילדיהם, מסיבות שונות ומגוונות. חלק מההורים מאמינים כי אפשר לטפל בבעיה באופן טבעי ובאמצעות התמקדות בילד ובבעיותיו, והורים אחרים מאמינים כי התרופה, יותר ממה שהיא מועילה, היא מזיקה לטווח הארוך. במאמר זה נסקור את שיטות הטיפול האלטרנטיביות באמצעותן ניתן לטפל בבעיות קשב וריכוז ללא שימוש ברטלין.

פורמולה טבעית

פורמולת ריכוזית פותחה על ידי שתי חוקרות ישראליות, ומאז תחילת שיווקה ועד היום קצרה הפורמולה הצלחות רבות – מחקרית ומעשית. הפורמולה היא על בסיס צמחי לחלוטין, ומביאה לשיפור ניכר ביכולות הריכוז של המטופל. מחקרים מדעיים הראו באופן ברור כי הפורמולה מסייעת לאלו הסובלים מהפרעת קשב וריכוז ועוזרת להם לשפר את ביצועיהם.

תמציות פרחי באך

שיטת טיפול נוספת ומוכרת היא באמצעות פרחי באך. מדובר על תמציות צמחים שונות, אשר לכל צמח יש את הסגולות והתועלות שלו עבור המטופל. שילוב של כמה צמחים ביחד עשוי לסייע בהקלת הסימפטומים של הפרעת הקשב והריכוז. השימוש בפרחי באך הוא באמצעות מהילת כמה טיפות בכוס מים ושתייתם על ידי המטופל. בנוסף, לטענת המשתמשים בשיטה זו, תמציות הבאך עשויות לפתור בעיות נוספות המתלוות להפרעת הקשב כגון בעיות רגשיות לסוגיהן.

רפואה אלטרנטיבית

שיטה זו החלה להיות נפוצה בישראל בעשור הקודם. השיטה טוענת שפתרון לבעיה כלשהי אמור להיות דומה לבעיה עצמה. הטיפול באמצעות הומיאופתיה אינו כולל כלל שימוש בחומרים מלאכותיים ונחשב לטבעי לחלוטין. הטיפול ההומיאופתי אמור להיות מותאם לכל מטופל באופן שונה.

טיפול בנוירו-פידבק

שיטת זו טוענת שאנו יכולים לאמן את מוחנו לביצוע (או הימנעות) פעולות שונות ועל ידי כך לפתור שלל בעיות אשר מקורן בתפיסה שגויה ותבניתית של המוח. בשיטה זו, המטופל מודע לחלוטין לזמן שבו מתעוררת הבעיה, ויחד עם המטפל נעשה ניסיון להבין את מקור הבעיה ומה גורם לה. המטופל מקבל פידבק על כל פעולה שהוא מבצע ועל ידי כך מאמן את מוחו לשינוי המצב. שיטה זו זוכה להצלחות בפתרון שלל בעיות, ובמקרה של בעיות קשב וריכוז היא מסייעת לפתח סבלנות וריכוז תוך משוב על הצלחה או כישלון.

ארבעת שיטות אלו הן השיטות הטבעיות המוכרות ביותר לטיפול בהפרעות קשב וריכוז, מלבד הטיפול התרופתי. בכל מקרה של פניה לשיטת טיפול כזו או אחרת מומלץ כמובן לבדוק מי המטפל והאם השיטה שבחרנו באמת עשויה לסייע לבעיה הספציפית שבגינה ניגשנו לטיפול. כמו כן, אתם מוזמנים לבדוק באתר את שיטות הטיפול המוצעות ולקבל עליהן מידע נוסף ורב כולל מטפלים מומלצים ואזורי קבלה.

נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז

מחפש מומחה לקשב וריכוז?

שלח בקשה לאיתור מומחה: מאבחן / מטפל / מייעץ

הפרעות קשב וריכוז - חיפוש מומחה פרטניאיתור מומחה אוטומטי

[contact-form-7 id=”52807″ title=”מחפשים מומחה אוטומטית”]

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה