תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

יד ביד מבחן מוקסו

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

אורית משה היא מומחית להפרעות קשב וריכוז, בעלת רישיון לאבחן את הסובלים מלקויות אלו. כבעלת הפרעת קשב וריכוז בעצמה, יודעת אורית להעריך בדיוק הן את האבחון והן את התוצאות שהוא מספק. הרישיון להעברת מבדק מוקסו, המאפשר ביצוע האבחון בקליניקות פרטיות, מקנה לה כלי מצוין כדי להעריך האם הפונה אכן סובל מהפרעות קשב וריכוז.

אבחון מוקסו הוא מדויק ותקף, ומסוגל לזהות במהימנות של 90% את הבעיה. האבחון מאפשר לזהות בדיוק ממה סובל הנבחן, וכך לבנות לו תוכנית טיפול מדויקת ויעילה.

המבחן מאפשר לתת לנבחן הערכה מקיפה ויסודית של תפקודי הקשב והריכוז שלו.

מבחן מוקסו נערך באמצעות מחשב ותוכנה שפותחה במיוחד בבית החולים הדסה בירושלים. המבחן קל להבנה על ידי הבוחן ומאפשר גם לומר במילים ברורות היכן הנבחן חלש יותר והיכן מתפקד בגדר הנורמה.

מסבירה אורית משה; כיון שהתוצאה המתקבלת מאוד מדויקת, אפשר לעבוד לאחר האבחון עם הנבחן בדיוק על הבעיות שהתגלו באבחון.
כיון שאורית היא מומחית באימון אישי, האבחון מאפשר לה לעבוד בהתאמה לפרקי האבחון גם באימון האישי. למשל, אם נמצא כי הנבדק סובל מאוד ממסיחים שמיעתיים, ניתן לאמן אותו בתחום זה. אם הנבדק סובל מבעיה של ארגון זמן, ניתן לאמן אותו בניהול הזמן בחיי היומיום.

מבחן מוקסו בודק קשב, אימפולסיביות, תזמון והיפראקטיביות. בתהליך הבדיקה מוצגים לנבדק מצבים שונים, המדמים את החיים הרגילים, ומשולבים בו גם מסיחים, שהם בעייתיים לבעלי הפרעות קשב וריכוז. המסיחים הם גם בתחום השמיעה וגם בתחום הוויזואלי וגם משולבים משניהם.

בסיום הבדיקה מצטייר לנבחן את הפרופיל האישי שלו. המבדק מתייחס לכל אחד מהמדדים שנבדקו ואף מסוגל להבחין בין תגובות שהן תוצר של היפראקטיביות לתגובות אימפולסיביות. התוצאות המתקבלות גם מאפשרות להגדיר כל מיני סוגים של הפרעות קשב. בנוסף מוצגת השוואה יחסית לנורמה של הגיל והמגדר של הנבדק.

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה