תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

כישורים בעמק התמודדות עם לקויות למידה

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

כישורים בעמק ותרומתו להתמודדות עם לקויות למידה באזור עפולה

מאפייניו של המרכז הטיפולי כישורים בעמק

כישורים בעמק זהו מרכז טיפולי הוליסטי המספק את כל הכלים הדרושים והרלוונטיים להתמודדות עם מצבי חיים לא פשוטים, או אף קשים ומסובכים. המרכז מנוהל על ידי רבקה סופר ומספק את התמיכה הדרושה גם לילדים וגם להורים בכל משפחה. המרכז הינו קודם כול מרכז טיפולי הוליסטי, מה שמעיד על כך שהצוות המקצועי של המרכז בראשות רבקה סופר מספק תיאום מלא בין המצב הגופני למצב הנפשי, ועושה שימוש בשיטות האלטרנטיביות הפופולאריות ביותר, שעוזרות במידה שווה גם לילדים וגם למבוגרים. בין הטיפולים השונים של המרכז ניתן למצוא דרמה-תרפיה, טיפול בשיטת אלבאום, טיפול באמנות ובתנועה.

פסיכולוגיה ורפלקסולוגיה מאפשרות להכיר את נימי נפשו של האדם, ועל ידי כך להתמודד עם אתגרים חיצוניים רבים. בנוסף, היעזרות בטיפול בפרחי בך מהווה את ההשלמה של חיבור איכותי בין הגוף לנפש.

לקויות למידה והשפעתם על הפוטנציאל של התלמידים

לקויות למידה זוהי בעיה נפוצה כיום, למרות שלא מוצאים הסברים מדעיים אליה. מדובר בקשיים של תלמידים מסוימים ללמוד את החומר בצורה שבה היא מועברת בבית הספר. עם זאת, אנשים רבים מודים שלא תמיד מדובר בחסרון – אלא להפך. לפיכך, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם לקויות למידה זה לא להדגיש את קיומן, אלא ללמד את התלמיד דרכים אחרות “לעכל” את החומר הנלמד בצורה יעילה ואיכותית – שיטה ייחודית שפותחה במיוחד בשבילו, באמצעות תהליך מורכב של ניסוי וטעיה .

התהליך של התמודדות עם לקויות למידה מתחיל בשלב האבחון. מדובר בתהליך שעלול להיות מלחיץ ביותר, משום שגם התלמידים הצעירים ביותר שעוברים אותו (גיל 7) מודעים לכך שמדובר במבחן היכולות שלהם, ועקב הלחץ הרב המופעל עליהם, הם עלולים להראות ביצועים פחותים. על מנת לנטרל זאת, האבחון נעשה לאחר פגישות מרובות, לפחות חמש, מה שמאפשר לילד להתרגל למאבחן, להפסיק להילחץ, ולהראות את אופיו ויכולותיו האמיתיים. עבור אבחון מדוקדק ואיכותי יותר של לקויות למידה, ניתן להיעזר במבחן פסיכודידקטי, המאפשר לא רק לבחון את יכולות הלמידה של הילד, אלא גם את האינטליגנציה הכללית שלו.

התמודדות עם לקויות למידה בשיטות של כישורים בעמק

המרכז הטיפולי כישורים בעמק מספק את האפשרות לקבל תמיכה ועזרה מלאים בהתמודדות עם מגוון מצבים יומיומיים קשים, כולל התמודדות עם לקויות למידה. גם ילדים זקוקים להתמודדות עם הבעיות האלה, יחד עם ההשלכות החברתיות שיש להן הרבה פעמים. בנוסף, הורים מסוימים סובלים גם הם מבעיותיהם של ילדיהם, מקבלים זאת באופן אישי, חוששים שזה “עבר בתורשה” ועוד. כל אלה מטופלים במסגרת המרכז כישורים בעמק תחת ניצוחה של רבקה סופר. היחס העדין של הצוות המטפל במרכז כישורים בעמק מאפשר לכל אדם להגיע למקום שבו הוא רוצה להיות בחייו. בכל הקשור להתמודדות ישירה עם לקויות למידה, במסגרת המרכז כישורים בעמק ניתן למצוא סיוע מגוון ופרטני, כולל תרפיה בתנועה ועוד. בנוסף, מספק מרכז כישורים בעמק אפשרויות לאבחון עמוק, איכותי ואישי, שמצידו מהווה את אחת מאבני הדרך החשובות ביותר להצלחה בהתמודדות עם קשיים בלימודים. מרכז טיפולי הוליסטי כישורים בעמק מהווה חממה אמיתית שעוזרת לאנשים באזור עפולה.

נכתב ע”י: פורטל “קשב וריכוז”

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה