תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

מבחן טובה במסגרת מרכז הבעה

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

מבחן הבעה ותחומי עיסוקו

מרכז הבעה הממוקם ברמת גן מספק טיפולים ייחודיים וחשובים הן עבור ילדים והן עבור מבוגרים. במסגרת המגוון הרחב של המידע המועבר בקבוצות הטיפוליות השונות והמגוונות של מרכז הבעה, המתלמדים מוצאים את התשובות לשאלות החשובות ביותר ולומדים להתנהל במסגרות לא פשוטות כגון: תחילת גיל ההתבגרות של הילדים, תחילת כיתה א’ – ועוד מצבים המאתגרים הן את ההורים והן את הילדים.

מרכז הבעה הנוסד על ידי תמי רסו לייזרוביץ, מטפלת רב-תחומית, בעלת ניסיון בייעוץ חינוכי, ריפוי באומנות ושיטות חיוביות נוספות שאפשרו לה לנקז את כל המידע הדרוש על מנת לספק למבקרים במרכז הבעה את הטיפול האיכותי והמקצועי ביותר, ולתת להם את המענה המלא לבעיותיהם.

מרכז הבעה נוצר מתוך הבנה שעל מנת להתמודד עם בעיות פסיכולוגיות שונות בימינו, יש לנקוט בשיטות בלתי רגילות, שעיקר הכוח שלהם נעוץ בידע רב ככל הניתן. מרכז הבעה מעניק למבקריו את הכלים האיכותיים ביותר להתמודדות עם כל בעיה פסיכולוגית.

מבחן טובה

מבחן טובה זהו המבחן המקובל והידוע ביותר לשם אבחון הפרעות קשב וריכוז. מבחן זה פותח בשנות ה-80 על ידי פסיכולוג מארה”ב, ומטרתו של מבחן זה הינה לבדוק את היכולת של הנבדק לבצע פעולות משעממות ומונוטוניות לאורך זמן רב. מבחן זה ארוך או קשה, אך חשוב מאוד לבצעו במקומות המוסמכים לשם כך. ההסמכה מתבצעת על ידי משרד החינוךן. עם זאת, כדאי למצוא את המוסדות הפרטיים שיעניקו אווירה ניחוחה ונעימה במהלך ביצוע המבחן, על מנת שתוצאותיו יושפעו אך ורק מיכולותיו של הנבדק, ולא מהמאפיינים של המקום עצמו.

מבחן טובה נחשב כיום למדד הטוב ביותר עבור הפרעות קשב וריכוז, אך אנשים רבים מטילים ספק במידת הדיוק שלו. לפיכך, אנשים רבים המחפשים פתרונות מקיפים עבור בעיות הלימודיות של ילדיהם, או שלהם עצמם, מעדיפים לעשות סדרת אבחונים מקיפים שיוכלו לתת תיאור מקיף יותר על הבעיות הקיימות. מבחן טובה נשאר בתור האינדיקאטור המשמעותי ביותר עבור הפרעות קשב וריכוז – אך לא היחיד.

ביצוע מבחן טובה דרך מרכז הבעה

מרכז הבעה ברמת גן מספק את התנאים האיכותיים והנוחים ביותר עבור ביצוע מבחן טובה או כל אבחון אחר המאפשר לאבחן הפרעות קשב וריכוז. במרכז הבעה תעברו את מבחן טובה באווירה נעימה ומפנקת ביותר, שתאפשר לכם להוציא את המרב ולהראות את התוצאות המדויקות ביותר.

אין ספק, הסביבה משפיעה מאוד על תוצאות של אבחונים שונים, כולל מבחן טובה. זו הסיבה שבמרכז הבעה ניתן למצוא לא רק אבחונים מכל הסוגים, אלא גם את הטיפולים האיכותיים ביותר שיעזרו להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז במידה והאבחון יקבע שהן קיימות.

מרכז הבעה דואג לטפח את ההבנה ותחושת ביטחון גם בקרב ילדים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז והוריהם, וגם בקרב מבוגרים שרק עכשיו מתוודעים לבעיית קשב וריכוז שבמהלך כל חייהם הפריעה להם להשיג את המקסימום.

מרכז הבעה ברמת גן מהווה מקום שניתן לפנות אליו בכל עת על מנת לקבל תמיכה, עזרה, ייעוץ וטיפולים איכותיים ביותר על מנת להתמודד עם הבעיות שלהם ביעילות.

צור קשר עם מכון חיבורים

[contact-form-7 id=”86886″ title=”Appointment_מכון חיבורים”]

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה