תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

מרכז נבון – טיפול בהפרעות קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

מרכז נבון – עזרה לכל תלמיד בעזרת שיטות לימודיות חדשניות

מרכז נבון הוקם במטרה לעזור ולסייע לאנשים צעירים שהפרעות קשב וריכוז וליקויי למידה מפריעים להם בחייהם התקינים.

המרכז מנוהל על ידי חדווה נבון וחיים נבון, המהווים שילוב מצוין של עבודה סוציאלית וטיפולים פסיכולוגיים מתקדמים, עם השיטות החדשניות להתמודדות עם הפרעות קשב וריכוז ולקויות למידה.

במסגרת מרכז נבון ניתן למצוא סיוע ועזרה לשלבים הקשים ביותר בחיי התלמידים: הכנה למבחני הבגרות, שבהמלכה הפרעות הקשב והריכוז באות לידי ביטוי בצורה המשמעותית ביותר. קורסי הכנה מיוחדים לפסיכומטרי העוזרים לכל תלמיד להשיג את התוצאות הגבוהות ביותר.

חדווה נבון עוסקת בתחום הפרעות קשב וריכוז וליקויי למידה למעלה מ-20 שנה, ופעילותה הענפה סייעה לעשרות ילדים להפוך להיות בוגרים מצליחים ומשגשגים, שמצאו את ייעודם בחיים והשיגו אותו.

במרכז נבון ניתן למצוא את שיטות הלימוד המתקדמות ביותר, המותאמות עבור תלמידים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז, אימונים אישיים והדרכות, וגם השתלמויות למורים, שמטרתם להביא את הגישה החדשה גם למערכת החינוך הסטנדרטית.

השפעת הפרעות קשב וריכוז על חיי תלמידים

הפרעות קשב וריכוז הפכו בשנים האחרונות לשיחת היום במסדרונות מערכת החינוך. בעוד הנתונים מעידים על כך שעד 10% מכלל התלמידים סובלים מהפרעות אלה, המורים והמחנכים מבינים שיש צורך בשינוי תפיסה והנהגת שיטות חדשות להתמודדות עם התופעה.

כיום, כאשר הילד מראה סימנים של הפרעות קשב וריכוז (ארבעת הסימפטומים העיקריים של הבעיה: חוסר קשב, חוסר ריכוז, אימפולסיביות והיפראקטיביות), הוא נשלח לאבחון במוסד שאושר על ידי משרד החינוך. במידה והאבחון מראה כי אכן יש הפרעות קשב וריכוז, רוב האחריות על ההתמודדות עם הבעיה מוטלת על כתפיי ההורים, כאשר המורים מוצאים לנכון להיות קשובים לילד ולהורים, להיות מודעים להתקדמות של הטיפולים, ולנסות לעזור לתהליך עד כמה שניתן.

הפרעות קשב וריכוז הינה תופעה שעוד נחקרת על ידי המומחים ממדעים שונים (פסיכולוגים, נוירולוגים, אנשי חינוך ועוד), בתקווה שבשנים הקרובות יימצא פיתרון אוניברסאלי לבעיה, פיתרון שניתן יהיה להנהיג גם במסגרת הבית ספרית, ולא רק במרכזי למידה כמו מרכז נבון.

התמודדות עם הפרעות קשב וריכוז בעזרת מרכז נבון

חדווה נבון, המכירה את בעיית הפרעות קשב וריכוז לעומק, מעניקה לילדים ולנערים המגיעים למרכז את התמיכה והסיוע החשובים ביותר – היא שמה לה למטרה להראות להם שבעזרת שינוי תפיסת ההוראה ותפיסת החומר הנלמד, הם יכולים ללמוד כמו כולם.

במסגרת מרכז נבון ניתן לעבור אבחונים ייחודיים – בדיקת מוכנות לכיתה א’, במסגרתה נבדקים המאפיינים החשובים ביותר ליכולות הלימודיות של הילד (כולל יכולות הקשב והריכוז). בזכות בדיקה זו, ההורים יכולים להיות מוכנים מראש לבעיות אפשריות של הילדים במסגרת הבית ספרית, מה שמצידו יאפשר להתאים שיטת לימוד מתאימה במהירות, ולמנוע גם פיגורים בחומר הנלמד, וגם בעיות פסיכולוגיות קשות העלולות להיגרם לילדים בבית הספר, ברגע שהם מתחילים לקבל את הרושם המוטעה שיכולותיהם פחותות מאשר יכולות שאר הילדים בכיתתם.

בין השיטות הלימוד החדשניות, המונהגות במרכז נבון ניתן למצוא: שיטת רוקדים עם אותיות, שיטת רוקדים עם מספרים, לומדים אך ללמוד ו-EMDR לטיפול בחרדות, שיטה שבה מתמחה חיים נבון.

פורסם בקטגורית טיפול בהפרעות קשב וריכוז

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה