תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

מרכז נדב דורון – הפרעות קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

הפרעות קשב וריכוז

מרכז נדב דורון הוקם על ידי נדב דורון מנתח התנהגות מוסמך בעל ניסיון מקצועי של למעלה מ- 15 שנה. ייחודו של המרכז הוא בדרך הטיפול אותה הוא מקדם – דרך המשלבת מספר דיסציפלינות אשר כולן הוכחו כיעילות בצורה מדעית. דרך הטיפול במרכז מותאמת לצרכיו של כל תלמיד בצורה דינאמית ומבוקרת, ומאפשרת לו ליהנות מחוויה של הצלחה.

“אין ילד שלא יכול ללמוד, יש ילד שלא מלמדים אותו נכון”

הטענה המרכזית הנמצאת בבסיס הטיפול והלמידה במרכז נדב דורון היא – “אין ילד שלא יכול ללמוד, יש ילד שלא מלמדים אותו נכון”. דרך הטיפול במרכז אינה מתמקדת רק בקשיים הנראים על פני השטח, אלא חוקרת כל ילד לעומק ונוגעת בגורמים לקשיים. התוצאה היא מתן כלים איכותיים לכל ילד המשמשים אותו גם לפיתוח תהליכי למידה, וגם לניהול חיי היום יום והתמודדות עם אתגרים בתחומים השונים.

צמצום פערים, למידה איכותית וחוויה של הצלחה

למידה במרכז נדב דורון מבטיחה כי תוך זמן קצר הילד יצמצם את הפער הלימודי שנוצר בינו לבין חבריו לכיתה, ילמד לקרוא ולכתוב בצורה איכותית ומהירה תוך הבנת המידע הכתוב ויחווה (לפעמים בפעם ראשונה בחייו) הצלחה בתהליך הלימודי ואמונה בעצמו וביכולותיו.

הטיפול בבסיס הלקות מאפשר לילד גם להבין את ההתנהגויות השונות הנגרמות עקב הלקות, כאשר הבנה זו מאפשרת לבנות תשתית הכוללת חיזוק הכישורים האקדמיים, הצבת מטרות וגבולות באופן עצמאי, פיתוח ההקשבה, פיתוח תשומת לב לפרטים, למידה עצמית, התמודדות עם לחצים והתמקדות בפרטים.

מהן הפרעות קשב וריכוז?

הפרעות קשב וריכוז הן הפרעות תפקודיות-התנהגותיות, אשר מועברות בצורה תורשתית ונוצרות עקב שינוי נוירולוגי-עצבי במוח. כיוון שההפרעות אינן חולפות, הן בעלות השפעות קריטיות על חיי היום יום, וישנה חשיבות מכרעת לאבחון וטיפול בגיל צעיר.
ההשערה המדעית העדכנית ביותר, מעריכה כי אחוז הלוקים בהפרעות מקרב האוכלוסייה הכללית עומד על כ-10%. הסימפטומים העיקריים של הפרעות אלו הם אימפולסיביות, היפראקטיביות ומתח נפשי. הקשיים של הלוקים בהפרעה מתבטאים בצורות רבות ביניהן קושי בארגון זמן, שכחנות יתר, מתח פיזי לצד מתח נפשי, קשיים חברתיים, התפרצות לדברי אחרים ודימוי עצמי נמוך, ובאים לידי ביטוי כמעט בכל תחומי החיים – לימודים, חברה, התנהגות, עבודה, זוגיות, מסגרות חבריות ועוד. אך למרות המודעות הקיימת היום, עדיין אין מענה איכותי ומקיף המספק לילדים כלים שישמשו אותם בתהליך הלימודי ובהמשך חייהם כבוגרים.

נדב דורון, מייסד המרכז, והצוות המוביל מזמינים אתכם- תלמידים, הורים ומורים – להיחשף לשיטות טיפול איכותיות ומתקדמות, אשר מבטיחות שינוי המצב הקיים, יצירת מסגרת לימוד אישית ואיכותית צמצום הפערים, הנאה מתהליך הלמידה וחיוך גדול על הפנים.

אתם מוזמנים להגיע לשיחת היכרות ללא התחייבות במרכז נדב דורון, השוכן במרכז תל-אביב (חניה צמודה לבאי המרכז), ולהכיר את הצוות שיעניק לילד שלכם (ולכם) חוויות של הצלחה.

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה