תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

אפרת פייס-אבירם, מרכז רפואי פייס – מבדק MOXO

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

מהו מרכז רפואי פייס?

מרכז רפואי פייס הינו מרפאה בגדרה, המספקת טיפולים מגוונים מתחום הרפואה והבריאות, ביניהם טיפולים הנוגעים לאחד הנושאים החשוב ביותר בחיינו – היחס והקשר של ההורים עם ילדיהם. הורים רבים מגיעים למרכז רפואי פייס ולאפרת פייס-אבירם על מנת להתמודד עם בעיות שהתעוררו בחיי היומיום המשפחתיים שלהם. מקור בעיות אלו עשוי להיות בהפרעות קשב וריכוז, העלולות להתפתח בקרב ילדים גם בגיל הצעיר ביותר. בעיות אלו יכולות לבוא לידי ביטוי בצורות שונות, שההורים לא תמיד יודעים כיצד להתמודד עימן. לדוגמה: קושי והימנעות ממשחקים דידקטיים, הימנעות מיצירה, קושי לשבת לאורך זמן ליד השולחן בזמן אוכל, משחק או למידה. קשיים בבית הספר בכתיבה ובלמידה, ציונים נמוכים למרות שהילד חכם ויודע…  בדיוק לשם כך קיים מרכז רפואי פייס, המעניק תמיכה וטיפולים ייחודיים שעוזרים במקרים רבים של הפרעות קשב וריכוז וקשיים נוספים. אפרת פייס-אבירם הינה מרפאה בעיסוק ומדריכת הורים ועל כן משלבת באבחון ובטיפול בהפרעות קשב וריכוז תחומי ידע נרחבים. בנוסף, במרכז הרפואי פייס פועלים: ד”ר פייס זאב- רופא ילדים מומחה, ד”ר פייס הלנה- מומחית ברפואת עור ומין  וד”ר ארז פייס- אורתודנט (יישור שיניים ולסתות), כולם בעלי ניסיון של עשרות שנים בתחומם. המרפאה הינה תופעה ייחודית ובולטת בנוף הרפואה הישראלי , כיוון שכל הרופאים הינם בני משפחה אחת, מה שמספק לבאי הקליניקה את היחס החם והמשפחתי ביותר.

מהו מבדק MOXO?

מבדק MOXO הינו כלי חדשני שמטרתו לבדוק הפרעות קשב וריכוז. המבדק מיועד לילדים מגיל 7 ולמבוגרים. לעומת מבחן TOVA, שהוכח מחקרית כי אמינותו פחותה יותר וכי הינו מיושן ומדוייק פחות, מבדק MOXO מאפשר לבדוק באופן אינדיווידואלי את המרכיבים השונים של הקשב והריכוז. המבדק מאפשר לבחון היכן קיימת הבעיה אצל הנבדק, ולהתאים את תכנית הטיפול בצורה המתאימה ביותר לנבדק. שיטת ביצוע  מבדק MOXO הינה ממוחשבת ולוקחת בחשבון מאפיינים חשובים של הנבדק – גילו ומגדרו. המבדק הינו קצר יחסית, 15 דקות לילדים ו 18 דקות למבוגרים. משך המבדקים הקצר הוכח מחקרית כיעיל על מנת לאשש/לשלול הימצאותה של הפרעת קשב וריכוז. תוצאות המבדק הינן מיידיות ומדויקות.

התחומים הספציפיים שבודק מבחן MOXO הינם: קשב, תזמון, היפראקטיביות, אימפולסיביות. יתרון נוסף של מבדק MOXO הינו שימוש באמצעי הדמיה שונים, המאפשרים ליצור תנאים דומים לסביבות חיים שונות של הנבדק, ובכך לנטרל את ההשפעה של שינוי הסביבה. הדיוק הרב של מבחן זה מאפשר למצוא טיפול ממוקד יותר עבור בעיית הקשב הספציפית הקיימת בקרב הנבדק, יתרון שעשה את מבחן MOXO לבחירה הראשונה של מוסדות טיפוליים רבים, ביניהם גם מרכז רפואי פייס.

מדוע מומלץ לבחור במרכז רפואי פייס לצורך ביצוע מבדק ה MOXO?

במרכז רפואי פייס מעוניינים לסייע למבוגרים, לילדים והורים אשר מתקשים לתפקד בחיי היום-יום באופן המירבי. מדובר על ילדים ומבוגרים אשר לא מצליחים “לממש את הפוטנציאל” הטמון בהם. תחושה זו מלווה פעמים רבות את אלה הסובלים מבעיות קשב וריכוז.

 מבדק MOXO במסגרת מרכז רפואי פייס הינו בדיקה ידידותית ומדוייקת עבור הנבדק, המסייעת להבין לעומק את הסיבות המקשות על תפקודו של הנבדק במשימות בחייו הדורשות ריכוז מחשבתי ורגיעה פסיכו-מוטורית (היכולת לשבת בנחת בלי לזוז או לקום).  

השילוב של ידע הריפוי בעיסוק יחד עם הניסיון בהדרכת הורים והליווי הרפואי הצמוד, בשילוב עם מבדק הMOXO, מאפשר תהליך אבחון מדוייק ואיכותי ובניית תכנית טיפול מתאימה. מבדק המוקסו MOXO ניתן לביצוע גם לאחר נטילת ריטאלין, על מנת לבחון את השפעת הטיפול התרופתי על הילד/המבוגר. במרכז רפואי פייס פיקוח רפואי צמוד, מה שמאפשר להורים ללוות את ילדם באופן הצמוד והבטוח ביותר בזמן נטילת התרופה לראשונה.

על כן מומלץ בחום לתושבי גדרה, רחובות, ישובי גדרות, יבנה, אשדוד והסביבה, המוטרדים בשאלת בעיית קשב וריכוז, לגשת ולערוך בירור מקצועי במרכז רפואי פייס.

לייעוץ ניתן לפנות לאפרת פייס-אבירם בטלפון 0503-672211.

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה