תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

מרכז שביט – טיפול רגשי למבוגרים

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

העלייה ברמת החיים וההתפתחות הדרמטית באמצעי התקשורת ודרכיה גורמת לאנשים רבים לתהות על אורח החיים שהם מנהלים.
אנשים רבים שואלים את עצמם האם הם חיים את החיים במלואם, האם הם יודעים לעשות שימוש נכון בכישורים הטבעיים שלהם ולמצותם עד תום,  או שמא הם שבויים בדפוסים והרגלי חיים שגויים ומעכבים.

מרכז שביט - טיפול רגשי למבוגרים
מרכז שביט – טיפול רגשי למבוגרים

מבוגרים רבים נמצאים  ב”אזור הנוחות” שלהם ומתקשים לעשות שינוי. תחושות כגון חוסר ביטחון וקושי להתמודד עם שינוי גורמים להם להשלים עם אורח חיים לא מספק. לעומתם ישנם כאלה המאמינים כי הם ראויים לחיים טובים יותר ופונים לטיפול רגשי. טיפול אשר יכול להקל על כאבים רגשיים, לשפר מערכות יחסים, לשנות דפוסי התנהגות ולהביא לשיפור כללי באיכות החיים.
האמונה שניתן לתקן ולשפר נוטעת באדם את כוחות הנפש הדרושים להירתם לטיפול רגשי ולהביא את השינוי.

הסיבות הנפוצות לפניה לטיפול רגשי הנן –
התמודדות עם כאב נפשי, בעיות במערכות יחסים, דפוסי התנהגות מעכבים ורצון למיצוי פוטנציאל.

  • התמודדות עם כאב נפשי – בדידות, חרדה, בושה ודיכאון הן רק חלק מהתחושות הרגשיות שיכולות לגרום לסבל נפשי רב. לעיתים אדם מרגיש כלוא בתוך עצמו ולא מאמין כי קיימת דרך לצאת ממעגל הסבל. טיפול רגשי מיטיב  יכול  לאמן את המוח בחשיבה חיובית ולהרחיב באופן משמעותי את רפרטואר המחשבות, הרגשות וההתנהגויות.
  • מערכות יחסים – ידוע בספרות כי טיבן של מערכות היחסים שלנו עם אנשים אחרים משפיעה באופן ישיר על מידת האושר והסיפוק בחיינו. משבר בזוגיות או כל מצב של שבר ביחסים עם אנשים הקרובים לנו יכול להוביל למשבר רגשי ולמועקה נפשית חמורה. לעיתים אנו שבויים בדפוסי התנהגות ישנים, הפוגעים במערכות היחסים שלנו שוב ושוב , אך איננו מודעים להם ואיננו יודעים כיצד לשנותם. בתהליך של טיפול רגשי אנו יכולים לגלות את המקור לכשל בתקשורת הפוגע בקשרים המשמעותיים בחיינו ולהביא לשינוי המיוחל. טיפוח המודעות העצמית ביחד עם הרגישות לאחר תהווה בסיס לקשרים בין אישיים משמעותיים ומיטיבים.

שינוי דפוסי התנהגות

המנעות מהתנסויות חדשות, דריכה במקום, דחיינות, קורבנות והתנהגות אימפולסיבית הן דוגמאות לדפוסי התנהגות שמונעים מאתנו לחיות חיים מלאים ומספקים. ככל שנהיה מודעים יותר לדפוסים מעכבים אלה ולצורך הרגשי העומד בבסיסם,  נוכל להשתחרר מהם בהדרגה ולסגל לעצמנו דפוסים ודרכי התנהלות בריאים ומקדמים יותר.

מימוש פוטנציאל אישי

מימוש הפוטנציאל הגלום באדם הוא צורך אנושי בסיסי המחזק את משמעות קיומו על פני האדמה.
אדם אשר איננו מצליח לבטא את כישוריו וחוזקותיו חווה תסכול, ריקנות וחוסר משמעות כללי בחייו. טיפול רגשי חוויתי מסייע בגילוי וחשיפה של המאוויים והכישרונות הייחודיים של האדם, מעודד אותו להתחבר למקור החיות והיצירתיות שלו לבטא את עצמו באופן מלא כתנאי הכרחי להשגת אושר ושלווה.

צור קשר ישיר עם מרכז שביט

[contact-form-7 id=”86601″ title=”Appointment_מרכז שביט”]

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה