תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

מרכז תמר – טיפול בנוירופידבק

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

מרכז תמר ויתרונותיו

מרכז תמר זהו מרכז אבחון, ייעוץ וטיפול בילד, במתבגר ובמשפחה, המעניק את המגוון הגדול של אבחונים וטיפולים במגוון הרחב ביותר של בעיות פסיכולוגיות ותפקודיות שיכולות להתעורר בשלבים השונים בחיי הילד – כמו בשנות הילדות המוקדמות, וגם בשנות ההתבגרות. בין התופעות הנפוצות ביותר ניתן למצוא את בעיית לקויות הלמידה והפרעות קשב וריכוז. הצורך בטיפולים שונים הוליד גם מגוון רחב של טיפולים אלה, כאשר כל אחד מהם מתאים לילדים מסוימים ותורם להצלחתם, בעוד אחרים לא עוזרים באותה המידה. המטרה של המומחים במרכז תמר הינה למצוא את הטיפולים המתאימים שישרתו את המטרה בצורה הטובה ביותר ויענו על הצרכים של המטופל. בעזרת בחירה נכונה של הטיפולים הרבים המוצעים במרכז תמר, ניתן להגיע לשיפורים משמעותיים. במרכז תמר ניתן למצוא את המלאי הגדול ביותר של טיפולים חדשניים ויעילים, כאשר אחת ההצלחות הגדולות של השנים האחרונות זה טיפול בעזרת נוירופידבק.

החדשנות של נוירופידבק

נוירופידבק זוהי שיטה שהחלה להתפתח בשנים האחרונות במערב, ומשמשת כיום בתור עזר חשוב ביותר להתמודדות עם כל תופעה שמקורה בתפקוד לקוי במוח. על מנת להצליח לשנות את המצב הקיים, נדרשת השפעה מסוימת על מקור הבעיה עצמו – המוח. נוירופידבק מספק אפשרות בטיחותית ובריאה לעשות פעולה זו, מבלי לנקוט באמצעים פולשניים, ומבלי להסב כל נזק אפשרי למטופל. היתרון הגדול של נוירופידבק הינו היעדר תופעות לוואי (מלבד עייפות שנובעת מכל פעילות מוחית אינטנסיבית), והתוצאות ניכרות מהר מאוד.

המומחים השונים שהשתתפו בפיתוח שיטת הנוירופדיבק הבינו מהר מאוד שמדובר בתרופה מדהימה עבור מצבים בעייתיים רבים, חלקם אפילו מונעים מהחולים לעזוב את פתח ביתם. בעזרת טיפולים בעזרת נוירופידבק, ניתן לשנות את המצב הקיים אפילו ממרחק רב. עם זאת, מומלץ לבצע טיפולי נוירופידבק במרכזים המקצועיים המיועדים לכך, על מנת להיות בהשגחה קבועה של הצוות, שגם יוכלו לאחר מכן להעיד על תהליך של הטיפול. טיפולים בעזרת נוירופידבק מתאימים לכל הגילאים, ועוזרים להתמודד עם בעיות כמו הפרעות קשב וריכוז, אפילפסיה, בעיות זיכרון, וכל בעיה אחרת שנובעת מהיעדר קשרים עצביים דרושים במוח.

מרכז תמר – טיפול בעזרת נוירופידבק

מרכז תמר מספק למטופליו את השיטות השונות והמגוונות ביותר עבור התמודדות עם הפרעות קשב וריכוז, ובעיות נוספות הנובעות מתפקוד לקוי של המוח, והשלכותיו. לפיכך, ניתן למצוא בין האפשרויות הטיפוליות השונות של מרכז תמר גם את הנוירופידבק, טיפול המבוצע בהשגחת מטפלים מוסמכים שקיבלו הכשרה עבור תחום פעילות זה.

בעזרת מרכז תמר, ניתן ליהנות משירות שעד לפני זמן קצר ניתן אך ורק במערב ובארה”ב. כיום חודר הנוירופידבק גם לחברה הישראלית, ומרכז תמר מוביל שינוי זה, בעזרת הפיכת שיטה זו לחלק בלתי נפרד מפעילותו הענפה. נוירופידבק משמש בתור טיפול יעיל בהפרעות קשב וריכוז, ובעיות נוספות שעלולות להתעורר בכל גיל.

לפני שהמומחים של מרכז תמר יפנו מטופל לנוירופידבק, יתבצעו כל האבחונים הדרושים, לשם הבנת התמונה המלאה של מצבו. נוירופידבק הינו יעיל מאוד עבור מגוון רחב של מצבים, אך כמו בכל טיפול אחר, יש לדעת מתי לנקוט בו. הצוות של מרכז תמר משקיע מאמצים רבים במחלקת האבחון – בדיוק לשם כך. 

נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה