תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

מרפאות מרחב – הצלחות בטיפולי קשב וריכוז אצל מבוגרים

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

“מרפאות מרחב” מציעות שירות אבחון וטיפול בהפרעות תפקוד, התנהגות וקשיים קוגניטיביים למגוון הגילאים ובמיוחד לגילאים מבוגרים. האבחונים השונים ושיטות הטיפול מבוססים על שיטות מתקדמות שהומצאו, על טכנולוגיה ייחודית וייעודית, על התקדמות הרפואה המודרנית ועל מומחים שעובדים במרפאות.

המחקר הרפואי המערבי הגביר את קצב ועומק המחקר בנושא תחלואה בגילאי מבוגרים, כחלק מהניסיון להאריך ולהיטיב את איכות חייהם של המבוגרים במאה עשרים ואחת. מחקרים עדכניים הראו כי הפרעות בזיכרון, שינויים קוגניטיביים ותהליכים נוירולוגיים מתקיימים ביותר מ-50% מאוכלוסיות גילאי 65 ומעלה. על פי המחקרים, השינויים והתופעות השונות נגמרים כחלק מגורמים רפואיים ושילובים. גורמים אלו, כגון סוכרת, לחץ דם, מיון תרופות ועוד, מביאים להשפעות שונות על המטופלים ומביאים, לפעמים, להופעתן של הפרעות אחרות כגון ההפרעות שצוינו בתחילה.

הפרעות קוגניטיביות, התנהגותיות, חברתיות והפרעת קשב וריכוז, שכיחות מאוד בגילאים מתקדמים. הן לא באות לידי ביטוי רק בקשיי זיכרון, התנהלות עצמית או עמידת זמן, אלא גם בהפרעות קשב וריכוז, מצבי בלבול קיצוניים, דיכאון וחרדה, אי שקט ועוד. המחקר הרפואי המתקדם הגיע לכדי הבנה כי התחלואה המוחית הכללית, לצד ירידה בתפקוד הקוגניטיבי הם אינם חלק מהזקנה הנורמלית. עובדה זו אינה ידועה לאוכלוסייה הכללית ועל כן אתם מוזמנים להגיע ולשמוע מידע ועובדות שיעניקו לכם חיים טובים יותר לאורך שנים.

רבים מאנשי הרפואה המערבית, מפקפקים ביכולות הרפואה לאבחן ולטפל בבעיות אשר נמצאו רק בגילאים מאוחרים. ישנם הטוענים כי במידה וישנה השפעה של הטיפול על האדם המבוגר, היא קטנה ואינה משמעותית. כמובן שטענה זו אינה נכונה ואתם מוזמנים להגיע למרכז “מרפאות מרחב” על מנת להתחיל במסע רפואי, גם בהיותכם “קשישים” ולשנות את חייכם לכדי חיים איכותיים ומהנים “ולהתחיל לחיות”.

ישנה חשיבות רבה באבחון ובירור מעמיק, של הסיבות והמקורות להפרעות, ברמות דיוק גבוהות, ביחס זמן מידי ולעומק. אבחנה ואיתור של בעיות תפקוד, בעיות זיכרון וכו’, ניתנים לאבחון וטיפול בשלבים מוקדמים של התהליך. גישה נכונה היא רכיב קריטי בבניית בסיס טיפול ואיכותי למניעת התחלואה. התוצאות הטובות שניתן להפיק מטיפולים ב”מרפאות מרחב”, הן בין השאר, שימור הזיכרון, שימור ושיפור יכולות התפקוד השכלי, תפקוד מלא, עצמאי ורגיל של המוח ושל האדם לאורך שנים, עצמאות מלאה בחיים, שגרת חיים שלווה, ניתוק של תלות בילדים ובנכדים, בניית בטחון עצמי ומסגרת חיים בריאה בגיל מבוגר ועוד.

רבים מהמטופלים אשר מגיעים ל”מרפאות מרחב”, מגיעים לקראת גילאי חמישים ושישים לאבחון וטיפול. אבחון מוקדם של הפרעות וקשיים, יכול למנוע התפתחות של סיבוכים וקשיים מנטליים-פיזיים-תפקודיים בעתיד, כאשר מגיעים לגילאי זקנה, גיל שבעים, שמונים, תשעים ואפילו מאה. “מרפאות מרחב” מאפשרת טיפול איכותי ויעיל, בכל הגילאים המבוגרים, עד להגעה לתוצאות איכותיות וגבוהות ושינוי משמעותי בשגרת החיים.

רבים מהאנשים הצעירים, אשר רואים לנגד עיניהם את “הזקנים” שמתמודדים עם הזקנה, משלימים עם ההשלכות של הזקנה וחושבים שבעיות הזיכרון, הקשב והריכוז, הדיכאון או החרדה, הם חלקים “טבעיים” מהזקנה. יש לתת דגש רב לכך שדרך התמודדות זו אינה נכונה. לחכמים שבתוכנו, אשר השכילו להבין את כוחה של הרפואה המודרנית, ניתנת האפשרות לטפל בכל ההפרעות והקשיים ולהביא את הזקנה חזרה לחיים, לחיות את החיים הנפלאים שבפנסיה וליהנות מחיים ארוכים ולא פחות איכותיים.

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה