תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

משה ורנר – טיפול מקצועי בהפרעות קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

משה ורנר הוא סוכן ביטוח מומחה, אשר עובד במסגרת עצמאית במסגרת סוכנות הביטוח “שחם”.  כחלק מתכנית ביטוח כוללת, משה מציע תכנית בריאות מיוחדת לילדים ותלמידים, אשר כוללת טיפול מקצועי בהפרעות קשב וריכוז.

הפרעות קשב וריכוז הינן הפרעות אשר מקשות על התפקוד היומיומי של הלוקים בה. ההפרעה נוצרת עקב שינויים עצביים במוח, כחלק מהמערכת הנוירולוגית. המוח אוסף וקולט את כל המידע והגירויים שניתן לאסוף מהסביבה. גירויים שמיעתיים, חזותיים, גירוי פיזי, נקישה, צעד, שיעול, זבוב עף או כל דבר. כתוצאה מכך, כאשר המוח אינו ממיין ומסווג את המידע הנקלט, אלא קולט ומתייחס לכל גירוי, נוצר עומס מערכתי על המוח ועל האדם. האדם מתקשה בביצוע מספר פעולות במקביל, או בביצוע פעולה אחת מורכבת בזמן ובתנאים מסוימים.

לרוב, הלוקים בהפרעות נולדים עמן והן עוברות בתורשה מההורים לילדים. בעבר, הפרעות ממשפחה זו לא הוכרו על ידי מערכות הרפואה או החינוך. על כן, התלמידים הלוקים בהן קיבלו יחס שווה לכל שאר התלמידים בכיתה וציפו מהם לאותם הישגים של הצלחה. כמובן שמשימה זו הייתה כמעט בלתי אפשרית וקשה מאוד לבעלי ההפרעה. תחושות דיכאון, דימוי עצמי נמוך, מתח רב או תסכול הגיעו מהר מאוד.

לאחר ביצוע מחקרים מעמיקים אודות ההפרעות, החלו צוותי המחקר לפתח שיטות אבחון וטיפול בתחום. ההשערה הרווחת בדבר האחוז הממוצע של בעלי הפרעות בקרב האוכלוסייה הכללית עומד על כ-10%. אחוז זה הוא גבוה יחסית לרמת השפעתה של ההפרעה. כל שכן, הורים ותלמידים רבים החלו לפנות למכונים, לייעוץ וטיפול לשם שיפור רמת חייהם.

מעבר לתחום הלימודי, מחקרים הוכיחו כי ההפרעות אינן חולפות לחלוטין וההפרעה תלווה את האדם בכל חייו, במידה זו או אחרת. ההפרעה אינה מוגבלת בהשפעתה על התחום הלימודי, אלא היא משפיעה גם על תחומים נוספים כגון עבודה וארגון, יחסים וזוגיות, התנהגות חברתית, ניהול וארגון עצמי ביומיום ועוד.

כיום, לאחר מספר רב של מחקרים, לצד בקרה על טיפולים רבים, החשיבות של ביצוע טיפול בהפרעות בגילאים צעירים מתחזקת. ככל שמקדימים לטפל בהפרעה בגיל צעיר, כך הילד לומד כיצד להתמודד עמה, להכיר בה ולא לפחד ממנה ואולי אף להפוך חלק מהשפעותיה השליליות לנקודות חוזק.

האבחונים השכיחים שפותחו על מנת לאבחן הפרעות הם מבחן BRC , TOVA ומבחן MOXO. מבחנים אלו בנויים כחלק ממבחן ממוחשב מתקדם. בסוף המבחן ניתן לקבל חוות דעת מקצועית ומדויקת על המצב האישי של כל מטופל וכיצד יש לבנות תכנית טיפול לשם הצלחה.

משה ורנר מעניק לילדים ולבני המשפחה תכנית בריאות ייחודית, אשר במסגרתה ניתן טיפול מתקדם להפרעות קשב וריכוז. משה ורנר הוא סוכן ביטוח אשר מציע אבחון וטיפול במכירים נוחים, כחלק מתכנית איכותית לטיפול בבריאות הילד, לצד בריאות המשפחה.

משה הוא סוכן ביטוח עצמאי בסוכנות הביטוח “שחם”, אשר סוכנות זו היא חברת בת של חברת הביטוחים הגדולה- “מגדל”.

 

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה