תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

קוגניטו – הפרעות קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

 

 

 

חברת “קוגניטו” בע”מ, הינה חברה ייחודית אשר מובילה שיטות אבחון, טיפול ויעוץ למגוון בעיות וצרכים פסיכולוגיים. החברה מסתמכת על מחקרים פסיכולוגיים רבים ומתקדמים, על ידע מדעי רב שנצבר במהלך השנים ועל טכנולוגיה מודרנית ומדהימה שיכולה להפוך לכלים טיפוליים נהדרים. החברה מנוהלת בראשותו של פסיכולוג מקצועי- מייקל קלה.  החברה מעניקה טיפול ייחודי להפרעות קשב וריכוז אשר מתבסס על ערך משחקי “הפלייסטיישן” ובאמצעות צפייה בסרטים, ובכך מאפשרת טיפול נעים בהפרעות הקשב והריכוז, שמתאים לכל גיל, וקל להתמיד בו.

 

הפרעות קשב וריכוז הן הפרעות אשר מקורן בשינויים במערכת העצבית-נוירולוגית במוח האדם. הלוקים בהפרעות אלו, נולדים עם הפרעות אלו והן אף עוברות בתורשה מהורים לילדים.

 

הפרעות קשב וריכוז מקשות על מערכות הקליטה והתגובה של מידע מסוים במוח האדם. בניגוד לתפקודו של מוח אצל אדם רגיל, האדם הלוקה בהפרעה אינו ממיין ומסווג את המידע שהוא קולט מהסביבה הכללית. כל הגירויים החזותיים, שמעתיים, תחושתיים וכללים שהאדם יכול לקלוט מהסביבה- הוא קולט. בכך נוצר עומס מערכתי על המוח והאדם אינו יכול להתמודד בצורה טובה עם כל הגירויים. בכך, נפגעות יכולות שונות שמשפיעות על תחומים כגון לימודים, עבודה, יחסים וזוגיות, התנהגות, חברה ועוד.

 

הסימפטומים העיקריים של ההפרעה הם אימפולסיביות, היפראקטיביות, קשיי קשב וריכוז ומתחים נפשיים שונים.

 

במהלך השנים, בוצעו מחקרים רבים, בשילוב אנשי רפואה, מדע, חינוך, פסיכולוגיה, נוירולוגיה ועוד. המחקרים החלו להעלות מסקנות והשערות שמשפיעות על איכות חייהם של הלוקים בהפרעה. ללא מחקרים מדעיים פסיכולוגיים, לא ניתן להעניק טיפול איכותי ויעיל להפרעות.

 

מערכות החינוך החלו לקבוע מדיניות בכל הנוגע להפרעות אלו, להכיר בהן לתת זכות שווה להצליח, גם ללוקים בהפרעות. יחד עם זאת, פותחו שיטות אבחון וטיפול איכותיות,  אשר שוכללו עם השנים והביאו לצמצום ההשפעות השליליות של ההפרעה.

 

חברת “קוגניטו” היא חברה פורצת דרך שמבססת את האבחון והטיפול על שיטות טיפול חדשניות.

 

החברה מעניקה טיפול חדשני, אשר מבוסס על שיטת הנוירופידבק. דרך שיטה זו ניתן לבצע תיקון במערכת גלי המוח, התערבות נכונה וזהירה בתפקוד המוח והכוונה לטיפול בבעיות ספציפיות ואישיות ובכך בעצם השיטה מטפלת בשורש הבעיה ומאפשרת תפקוד מוחי תקין, וידוע שהמוח הוא זה שאחראי לכל הגוף. התערבות במבנה המוח והגלים המוחיים מספקת שיפור לטווח ארוך ואף לתמיד.

 

הטיפול אינו מצריך תרופות ומאפשר להשיג תוצאות ארוכות טווח בצורה פשוטה ויעילה.

 

במהלך הטיפול, הילד משחק במערכת פלייסטיישן או באמצעות צפייה בסרטים. לאחר מכן, המערכת נותנת משוב חיובי ושלילי ביחס לגלי המוח הנמדדים בזמן אמת. המערכת מתאימה את רמת ההצלחה של המשחק ביחס לרמת הריכוז כך שהמוח מאומן בצורת משחק- לשמור על ריכוז. השינויים אינם כרוכים במאמץ או בלחץ ועוברים בצורה נעימה.

 

מערכת זו פותחה על ידי רשות החלל האמריקאית- NASA. המערכת מאפשרת לתת טיפול מדעי, שהוגדר על ידי יועצים רבים כטיפול “מבריק”.

 

הטיפול משמר את תוצאות האימונים במשחק ומערכת הנוירופידבק משפרת את יכולה לאבחן ולהשפיע על המטופל.

 

הטיפול מותאם אישית לכל ילד, תלמיד ומטופל ומתוכנן על פי הנחייתו של מטפל אחראי מוסמך.

 

לאחר כל משחק וצפיה, המערכת שומרת את נתונים הטיפול, מהלכי משחק וקצב התקדמות. יכולות טכנולוגיות אלו מאפשרות לתת דיווח איכותי למטופל ולמשפחתו על קצב ההתקדמות בטיפול. בזמן ולאחר הטיפול, הילדים מדווחים על שינוי משמעותי ביכולות הלימודיות, הפוטנציאל מתחיל להיות ממומש, הרצון בא לידי ביטוי, המורה מתחילה לחייך ולהרגיש התקדמות וההורים בעיקר מרגישים רוגע, נחת ואושר.

 

אתם מוזמנים להגיע לטיפול איכותי ומהנה, אשר מעניק תוצאות בדרכים מפתיעות. תנו לטכנולוגיה להפתיע אתכם.

 

 

 

נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז.

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה