תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

רחל דנקנר – טיפול בהפרעות קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

רחל דנקנר הינה מאבחנת ומטפלת ותיקה בהפרעות קשב וריכוז. רחל מבצעת אבחונים וטיפולים על בסיס שיטת אלבאום . שיטה זו הוכיחה עצמה כבעלת יכולות טיפול איכותיות, גם ללא התערבות תרופתית-כימית בתהליך. ילדים, תלמידים ובוגרים מגיעים לקליניקה הפרטית של רחל על מנת לקבל את הטיפול הטוב ביותר, אשר מביא לרוגע נפשי, ליצירת כלי שליטה והתמודדות עם ההפרעה ולמיצוי של היכולות האישיות בדרך להצלחה.

עולם הפרעות קשב וריכוז התפתח מאוד בשנים האחרונות. צוותי מחקר מדעיים רבים החלו להשקיע את זמנם במחקר אודות מקור ההפרעה, השיטות השונות דרכן היא מאובחנת ומטופלת- ובעיקר את איכות תוצאות הטיפול שהלוקים בהפרעה חווים. שיטת “אלבאום” בלטה מאוד מבין השיטות המובילות והביאה רבים מתלמידי העולם המערבי לכדי הצלחה בחיים ובלימודים- לצד ההפרעה שאתה הם חיים.

הפרעות קשב וריכוז הן שם כולל לקבוצה של הפרעות, אשר אובחנו ע”י המדע והחינוך ברחבי העולם. מקורה של הפרעת קשב וריכוז הוא בשינויים ותהליכים במערכת הנוירולוגית-עצבית במוח. מוחו של האדם הלוקה בהפרעה, אינה מסנן או מסווג את המידע שהוא קולט בעזרת החושים השונים. כך, נוצר עומס מערכתי על האדם, אשר אוסף וקולט את כל המידע שיכול להיקלט כגון גירוי שמעתי, חזותי, תחושתי, כללי ועוד. כיוון שהמוח אינו מסוגל להתמודד עם כמויות המידע האדירות, הוא מפתח דרכי תגובה וסימפטומים שונים שמוציאים את האדם מהאיזון הטבעי. כך למעשה נוצר המצב המורכב, אשר האדם אינו לבצע משימות מורכבות לאורך זמן. הסימפטומים העיקריים של ההפרעה הם אימפולסיביות, היפראקטיביות, קושי בביצוע משימות ביחס לזמן ומתח פיזי ונפשי. סימפטומים נוספים שניתן לאבחן הם קשיים לימודיים שונים, קשיים חברתיים, דימוי עצמי נמוך, התפרצויות כעס וזעם, התפרצויות לדברי אחרים, אירועי אלימות פיזית או מילולית, קושי בארגון והתנהלות אישית, שכחנות קיצונית, קשיים בהתנהלות בתוך מסגרת ובעבודה, חוסר ביטחון קיצוני, תחושת מסוגלות אישית נמוכה מאוד ועוד.

לרוב, הלוקים בהפרעה נולדים עמה והיא מועברת בצורה תורשתית מההורים לילדים. בנוסף, ההפרעה אינה חולפת עם הזמן ומלווה את האדם לכל אורך חייו. על כן, ישנה חשיבות רבה באבחון מוקדם של ההפרעה ובנתינת טיפול איכותי אישי- על מנת לצמצם את השפעותיה על תהליך הלמידה בתקופת ההתבגרות ועל החיים הבוגרים בעבודה וביחסים. ככל שמקדימים לטפל בהפרעה בגיל צעיר- כך משתפרת איכות החיים של הלוקה בה- עד כמעט לשום הבדל בינו לבין אדם נורמלי.

רחל מעניקה טיפול איכותי, לאחר ביצוע אבחון נכון שמגדיר היטב את מטרת הטיפול. הטיפול המתקדם מבוצע על בסיס שיטת אלבאום. בטיפול מבוצעים סדרת תרגילים גופניים, אשר פותחו בצורה ייחודית כחלק מהשיטה. התרגילים כוללים מספר תפקודים טבעיים של האדם מכמה מערכות עיקריות של האדם: גוף, אנרגיה, רגש וקוגניציה. כאשר ארבע מערכות אלו עובדות בתיאום ובאיזון- התפקוד הטבעי הופך לתקין וסדיר. כך יכול האדם למצות את הפוטנציאל האישי שלו ולבצע תהליך לימודי נכון לכדי שיפור והצלחה.

הטיפול מתקן ומשפר את השפעות הפרעת קשב וריכוז קיימת, משפר יכולות למידה בסיסיות כגון קרוא וכתוב, עוזר בוויסות חושים נכון של הגוף, מעניק יכולת שליטה טובה בגוף ואת יציבת השלד, משפר ומחזק את הביטחון העצמי, מעניק מסגרת חברתית נכונה וטובה ומביא למודעות טובה יותר של האדם אודות החזקות והחולשות שלו.

אתם מוזמנים להגיע לטיפול איכותי עם רחל. הטיפולים מבוצעים בקליניקה פרטית באשדוד, באווירה נעימה ורגועה.

נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז.

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה