תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

מכון מיט”ל – שיפור לקויות למידה

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

ד”ר ענת רביב ומכון מיט”ל מעבירים גם סדנאות אימון קשב וריכוז

עד רבע מהאוכלוסיה בכל גיל סובלים מרמות שונות של הפרעת קשב וריכוז. חלקם על רקע גנטי מולד וחלקם על רקע סביבתי נרכש, ההפרעה גורמת לסבל ניכר במעגלי החיים השונים, והדרכים להתמודדות אינן נגישות דיין עבור רוב אוכלוסיית הלוקים בקשב והסובבים אותם.(הורים, בני זוג, אחים ומשפחה).

האימון האישי הוא תהליך אשר מטרתו היא שינוי בתפקוד המתאמן (תלמיד, סטודנט, בוגר) בכישורי החיים השונים והבאתו להשגת מטרה וחזון אליה הוא שואף. בשנים האחרונות החלו ליישם את שיטת האימון האישי כטיפול להפרעות קשב וריכוז וליקויי למידה בילדים, נוער ומבוגרים.
אימון לקשב וריכוז הוא אימון אישי ממוקד תוצאה, קצר מועד אשר שם דגש על מודעות למאפייני הפרעת הקשב והריכוז והתמודדות איתם. לכל אורך התהליך המתאמן נתמך ע”י המאמן עד שהוא רוכש לעצמו “ארגז כלים” עשיר, ובהדרגה יכול לנווט בעצמו לעבר היעדים והמטרות שהוא מציב לעצמו

הניסיון המקצועי והידע המוכח של ד”ר ענת רביב בכל מה שנוגע למערכות חינוך ותוכניות לימודים מצד אחד וכל מה שנוגע לקשיי קשב בתהליכי הלמידה יצר את התשתית המקצועית של מכון מיט”ל. המכון הוא אחד המכונים הלימודיים והחינוכיים היחידים בארץ אשר מספק ראייה הוליסטית במפגשים פרטניים בהיבט לימודי רגשי וחברתי וכמו כן מעביר סדנאות ייחודיות לקבוצות הורים ומתבגרים אשר ביחד מהווים את ‘החוליה החסרה’.
הטיפולים והסדנאות נותנים מענה בהיבטים של אימון קשב וריכוז ומאפשרים למתאמן לממש מטרות שהוא קבע לעצמו בפרקי זמן קצרים וממוקדים.

סדנאות אימון קשב וריכוז – סדנאות וטכניקות ריפוי חדשות של בעיות קשב וריכוז
סטטיסטיקות רבות מוכיחות באופן חד – משמעי, כי קשיי קשב וריכוז הן לא רק ההפרעות הנפוצות והשכיחות ביותר, אלא גם הפרעות בעלות מעגלי השפעה על כל תחומי החיים (לימודים, עבודה וזוגיות) ובעלות פוטנציאל הנזק הגדול ביותר, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. בקטגוריה של הטיפולים בהפרעות קשב וריכוז ניתן למצוא מגוון כלים בניהם מפגשים אישים בנושא אימון לקראת מיקוד ושליטה בהיבטים הבאים:
• התקפי היפראקטיביות שונים.
• אימפולסיביות ברמה כזו או אחרת.
• קשיים בתפקוד בחיים האישיים והמקצועיים ועוד.

הלכה למעשה, סדנאות אימון קשב וריכוז ‘מתקשרות’ עם המטופל, מאפשרות לו לפתח ולמסד כישורי חיים חיוניים וחדשים ובעיקר לשמור על שגרת חיים קבוע ויציבה. במילים אחרות, סדנאות אימון קשב וריכוז מספקות ‘שליטה’ בלתי אמצעית על החיים, שיפור מוחלט באיכות החיים ומימוש המטרות אותן מציב לעצמו המטופל.
היום, טכניקות אימון קשב וריכוז הפכו לחלק בלתי נפרד מתהליכי טיפול של מטפלים רבים בהיבט זה.

אימון קשב וריכוז של ד”ר ענת רביב – אימון שמביא לקשב וריכוז
במכון מיט”ל מגוון מטפלים העוסקים במתודות אימון קשב וריכוז אשר מביאות לתוצאות אישיות ומקצועיות מרשימות. בין מתודות אימון קשב וריכוז אלו ניתן למצוא את הבאות: מיקוד במימוש עצמי ופיתוח מצוינות אישית בלימודים ותהליכי הלמידה; לימוד אודות אסטרטגיות למידה ייעודיות והטמעה שלהן בשגרת החיים הלימודית; עיצוב התנהגות אשר משנה ומעצבת מחדש התנהגויות והרגלי למידה; פיתוח והכוונה למצוינות באמצעות כלי אימון קשב וריכוז ועוד. אימון קשב וריכוז של ד”ר ענת רביב, הינו אימון אשר רלוונטי בעבור כל הפרטים שבמערכה הטיפולית, כלומר, המטפלים, התלמידים, ההורים והסביבה הלימודית והאנושית עצמה.

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה