תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

שרי שמואלי אבחון דידקטי ברעננה

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שרי שמואלי היא מאבחנת דידקטית ברעננה, בעלת ניסיון רב בטיפול בלקויות למידה והפרעות קשב וריכוז. אצל שרי האבחון הדידקטי  נערך באווירה נינוחה ונעימה  היוצרת חוויה חיובית ומעצימה לנבחן. לשרי ניסיון רב בהוראה מתקנת ובהקניית אסטרטגיות  למידה, והיא מומחית באימון וליווי  ילדים ומתבגרים בעלי הפרעות קשב וריכוז. שרי  מנחה סדנאות העצמה לילדים, סדנאות להורים לילדים עם הפרעות קשב וריכוז ומאמינה בחינוך עם חיוך, היוצר מוטיבציה, מעלה את  הדימוי העצמי ומסייע בפיתוח תפיסת עולם חיובית ואופטימית.

שרי שמואלי היא מאבחנת דידקטית ברעננה, מומחית לטיפול בלקויות למידה, בעלת ניסיון רב בהוראה מתקנת ומומחית באימון אישי לילדים ומתבגרים בעלי הפרעות קשב וריכוז. במסגרת עבודתה מעבירה שרי סדנאות העצמה לילדים ולמבוגרים, קורסי מוכנות לכיתה א’, סדנאות להורים לילדים עם הפרעות קשב וריכוז ועוד.

לדברי שרי, האבחון הדידקטי הוא הבסיס בתהליך ההתמודדות עם ליקויי למידה והפרעת קשב וריכוז, על פי תוצאות האבחון יתנהל בהמשך הטיפול. האבחון שמעבירה שרי מיועד לילדים, נוער ומבוגרים. בתהליך העבודה עם שרי שמואלי, הנבחן  לומד על עצמו, ורוכש את הכלים באמצעותם יוכל למצות את כישוריו.

לשרי השכלה רחבה ומגוונת בחינוך, בוגרת מסלול לחינוך מיוחד ובעלת  תעודת הוראה מיסודי ועד לחטיבת הביניים, בוגרת קורס דו שנתי לאבחון דידקטי דינאמי במכללת אורנים, בוגרת קורס לאימון אישי לבעלי הפרעות קשב וריכוז והנחיית קבוצות .

במידת הצורך, נערכת השלמה לאבחון פסיכו דידקטי המועבר ע”י פסיכולוג חינוכי מוסמך.  האבחונים הנערכים  ע”י שרי  שמואלי  והפסיכולוג החינוכי  מאושרים בבחינות הבגרות לקבלת התאמות/הקלות, בלשכות הגיוס , בבחינה הפסיכומטרית ובמכללות אקדמיות.

לאבחון הדידקטי  לאיתור לקויות למידה הנערך ע”י שרי שמואלי ערך רב, שכן הוא בודק את יכולותיו של הנבחן ביחס לבני גילו ולנורמות המקובלות ובנוסף בודק את התיווך היעיל והמתאים לו ומהי יכולת השתנות הלמידה שלו.

 

האבחון הדידקטי שנערך ע”י שרי הנו מקיף מאוד, כולל את כל הבדיקות הנדרשות ע”י משרד החינוך, לשכות הגיוס והמרכז הארצי לבחינות פסיכומטריות.

באבחון הדידקטי בודקת שרי את יכולות הזכירה השמיעתית והחזותית, יכולות הקריאה והכתיבה בעברית ובאנגלית, נבדקת התפיסה החשבונית וכן מגוון רחב ומעמיק של כל תחומי הלמידה הנדרשים ובסופו נבנית תוכנית לימודים אישית המצורפת כנספח לאבחון הדידקטי.

לאבחונים ערך מוסף רב בשל העובדה ששרי נותנת טיפול המשך שמבוקש מאוד ע”י הורי הנבחנים, הוראה מתקנת והקניית אסטרטגיות למידה, אימון אישי להעצמה לבעלי לקויות למידה והפרעות קשב וריכוז, אימון להורי התלמידים ושמירת קשר עם צוות ביה”ס , בהתאם להנחיית ההורים.

שרי שמואלי מציינת, כי האבחון הדידקטי הנו ראשיתו של תהליך הסיוע לתלמיד ומהווה בסיס לטיפול יעיל וממוקד המקצר את זמן ההתערבות הנדרש.

שרי מדרבנת את ההורים והתלמידים לשמור על קשר טלפוני רציף הן במהלך התהליך והן לאחריו, ושמחה לייעץ ולסייע בכל עת טלפונית, ללא עלות נוספת (קראו עוד על אבחון דידקטי מחיר), כחלק מתהליך האבחון והטיפול.

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה