תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז

קשב וריכוז - מערכת תיאום תורים למומחים המובילים בישראל

מרכז אביב דר גיא אור

תיאום תורים - מרכז אביב- ד"ר גיא אור

מרכז אביב - אבחון קשב וריכוז

מרכז אביב- תיאום תור

מרכז אביב מציע מגוון שירותים לאבחון, טיפול וייעוץ בנושאי בריאות הנפש והתנהגות. הגישה שלהם משלבת נקודות מבט רפואיות ופסיכולוגיות כאחד, תוך התמקדות בשילוב גישות רפואיות מתקדמות עם תפיסות טיפול פסיכולוגיות עכשוויות המבוססות על חשיבה פסיכואנליטית. את המרכז מוביל ד”ר גיא אור, פסיכיאטר ופסיכואנליטיקאי מומחה החבר בחברות פסיכואנליטיות ישראליות ובינלאומיות כאחד. המטפלים והבוחנים במרכז הינם בעלי ניסיון רב ועבדו במרכזים מובילים לבריאות הנפש בישראל. המרכז מספק אפשרויות טיפול למבוגרים, נוער, ילדים ומשפחות, תוך התמקדות בטיפול במגוון רחב של בעיות נפשיות והתנהגותיות.
מרכז אביב הוא מתקן מקיף המציע אבחון, ייעוץ וטיפול בבעיות נפשיות והתנהגותיות. גישת המרכז משלבת טכניקות רפואיות מתקדמות עם תפיסות טיפול פסיכולוגיות עכשוויות המבוססות על חשיבה פסיכואנליטית. ד”ר גיא אור, פסיכיאטר ופסיכואנליטיקאי בעל שם, מוביל את המרכז ונתמך על ידי צוות מטפלים ובוחנים מנוסים. המרכז משרת אנשים מכל הגילאים ובכל המשפחות, ומספק מגוון אפשרויות לטיפול ותמיכה. עם התמקדות בטיפול אינטגרטיבי, מרכז אביב מחויב לסייע לאנשים להשיג בריאות נפשית ורווחה מיטבית.

מרכז אביב הוא מתקן מקיף המציע אבחון, ייעוץ וטיפול בבעיות נפשיות והתנהגותיות. גישת המרכז מבוססת על שילוב של נקודות מבט פסיכואנליטיות ורפואיות, במטרה לשלב טכניקות רפואיות מתקדמות עם תפיסות טיפול פסיכולוגיות מעמיקות. ד”ר גיא אור, פסיכיאטר ופסיכואנליטיקאי בעל שם, משמש כמנהל המרכז ומוביל צוות מטפלים ובוחנים מנוסים. המרכז מספק מגוון שירותים ליחידים, משפחות וילדים, ומחויב לסייע ללקוחות להשיג בריאות ורווחה נפשית מיטבית.

כתובת הקליניקה

כתובת: אחוזת בית 3 תל אביב